Darmowa dostawa od 40,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin promocji "Gwarancja najniższej ceny"

Regulamin promocji "Gwarancja najniższej ceny"
1. Postanowienia ogólne
1.1. Organizatorem promocji „Gwarancja najniższej ceny” jest spółka 4KOM Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach (95-200), ul. Zamkowa 4, NIP: 7312075477, REGON: 521317370, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS.
1.2. Kontakt ze Sprzedającym: sklep@4kom.pl.
1.3. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady udziału w promocji i składania reklamacji.
1.4. Promocja obowiązuje od dnia 01.08.2025 do odwołania.
2. Słownik pojęć
Sprzedający – 4KOM Sp. z o.o.
Sklep – sklep internetowy www.4kom.pl
Sklep Konkurencyjny – Media Expert (mediaexpert.pl), EURO RTV AGD (euro.com.pl) oraz Allegro (allegro.pl)
Program – promocja „Gwarancja najniższej ceny”.
Produkt – towar sprzedawany przez Sprzedającego.
Produkt Identyczny – towar tej samej marki i typu, o identycznych parametrach, numerze katalogowym lub EAN, oferowany jako nowy i pełnowartościowy.
Klient – osoba dokonująca zakupu w Sklepie.
Cena – cena brutto bez kosztów dostawy.
Zgłoszenie – zgłoszenie Klienta dotyczące różnicy w cenie.
3. Zasady uczestnictwa
3.1. Program dotyczy produktów oznaczonych jako „Gwarancja najniższej ceny”.
3.2. Klient może zgłosić niższą cenę Produktu Identycznego w Sklepie Konkurencyjnym przed zakupem lub w ciągu 72 godzin po zakupie.
3.3. Zgłoszenie należy przesłać na adres sklep@4kom.pl i podać: numer zamówienia (jeśli złożone), dane Produktu i jego cenę, dane Produktu Identycznego i cenę, link lub zrzut ekranu ofert.
3.4. Sprzedający ma 14 dni na weryfikację zgłoszenia.
3.5. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane, Klient otrzyma kupon rabatowy na różnicę ceny, do wykorzystania tylko w sklepie www.4kom.pl.
3.6. Program nie obejmuje przypadków gdy: cena wynika z błędu lub usterki, produkt jest używany, outletowy, powystawowy, z promocji limitowanych, z kodami rabatowymi, programami lojalnościowymi, zestawami, czy dotyczy historycznych ofert („najniższa cena z 30 dni”).
3.7. Każdy produkt można zgłosić tylko raz.
4. Reklamacje
4.1. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje wyłącznie Klientowi.
4.2. Reklamacje należy przesyłać na adres: sklep@4kom.pl, podając dane Klienta, numer zamówienia i opis sprawy.
4.3. W przypadku odrzucenia reklamacji, Klient może skorzystać z przepisów prawa lub pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów (UOKiK, rzecznik konsumentów, ODR).
5. Postanowienia końcowe
5.1. Regulamin wchodzi w życie 01.08.2025.
5.2. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie www.4kom.pl.
5.3. Sprzedający może zmienić Regulamin, publikując nową wersję na stronie Sklepu z 14-dniowym wyprzedzeniem.
5.4. W sprawach nieuregulowanych stosuje się regulamin Sklepu oraz przepisy prawa polskiego.
5.5. Regulamin nie ogranicza praw Klienta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
pixel