Darmowa dostawa od 40,00 zł
MENU
MENU
Cofnij

Kategorie

42 298 78 08

sklep@4kom.pl

Obsługa sklepu dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00

Jak wyłączyć pocztę głosową?

2020-11-23
Poczta głosowa to przydatne rozwiązanie, dzięki któremu nie przegapisz żadnego połączenia. Możliwość nagrania wiadomości na automatyczną sekretarkę pozwala uniknąć nieporozumień, jednak czasami bywa uciążliwe. Z tego powodu wielu użytkowników decyduje się wyłączyć pocztę głosową w swoim telefonie, jednak nie jest to takie proste. Jak dezaktywować usługę automatycznej sekretarki?
Kody do wyłączenia poczty głosowej

Kody do wyłączenia poczty głosowej

Na wstępnie należy zaznaczyć, że pocztę głosową wyłącza się u operatora, a nie w ustawieniach systemowych telefonu. W każdej sieci komórkowej procedura ta wygląda nieco inaczej i konieczna jest znajomość specjalnych kodów. Jak wyłączyć pocztę głosową o poszczególnych operatorów?
  • Plus – wybierz na klawiaturze telefonu kombinację znaków *122*00# i zatwierdź zieloną słuchawką.
  • Orange – w tym przypadku do wykorzystania są dwie opcje. Użytkownicy telefonów na kartę muszą wybrać kod *110*03*00#, natomiast posiadacze MIX i abonamentu *110*20*00#. W obu sytuacjach na końcu należy nacisnąć zieloną słuchawkę.
  • Play – operator udostępnia klientom kilka wariantów poczty, do których przypisane są różne kody aktywacji. Poczta Głosowa Standard *111*56*2#, Poczta Głosowa Pro *111*5*2#, Poczta Głosowa Lite *111*144*2#, Poczta Głosowa E-mail *111*9*2#. Na koniec zatwierdź swój wybór zieloną słuchawką.
  • T-Mobile – tutaj obowiązuje jeden kod dla abonentów i użytkowników na kartę. Aby wyłączyć pocztę, wpisz #002# i potwierdź zieloną słuchawką.
Wyłączenie poczty głosowej jest równie proste co nałożenie etui na telefon. Jeżeli jednak dezaktywujesz usługę, będzie to sporym utrudnieniem, żeby się z Tobą skontaktować np. podczas problemów z zasięgiem.
Jak wyłączyć pocztę głosową bez kodów

Jak wyłączyć pocztę głosową bez kodów

Czasami wpisanie kombinacji cyfr i znaków oraz zatwierdzenie ich zieloną słuchawką, może nie zadziałać. W takim przypadku najlepiej udać się do salonu firmowego lub skontaktować się z telefonicznym biurem obsługi klienta. Inną możliwością jest zalogowanie się do aplikacji mobilnej operatora i wyłączenie poczty głosowej samemu.
Pokaż więcej wpisów z Listopad 2020

Dziękujemy za przeczytanie naszego wpisu!

Zapraszamy na zakupy w 4kom z kodem rabatowym: BLOG

Sprawdź i zgarnij -20% rabatu

pixel