FAQ

sklep internetowy 4kom

PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIE

Czy można składać zamówienia e-mailowo i telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie oraz mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 20zł) i nie obowiązują przy nim trwające promocje w sklepie, ani żadne inne rabaty. Zamówienia można składać pod specjalnym numerem telefonu: XXX XX XX XX, który służy tylko i wyłącznie do złożenia zamówienia!

Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji nowego konta?
Tak, zamówienie możemy zostać złożone bez konieczności zakładania konta oraz logowania się do sklepu. Po dodaniu produktu do koszyka, przechodząc do kolejnego kroku uzupełniając wszystkie pola z danymi, które są niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest aktualnie dostępny?
Każdy produkt na swojej stronie posiada informację o statusie i przybliżonym czasie jego realizacji.

Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?
Wszystkie kody rabatowe, informacje o zniżkach i promocjach są z reguły wyświetlane w formie wyskakujących okienek w trakcie przeglądania strony. Takie promocje są organizowane cykliczne z reguły w weekendy, ale również w pojedyncze dni w tygodniu. Aby mieć najnowsze informację dotyczące promocji oraz dostępnych kodów rabatowych, warto zapisać się do naszego newslettera.

Skąd pochodzą produkty dostępne w ofercie sklepu internetowego?
Każdy produkt, który pojawia się na naszej stronie pochodzi z legalnego źródła. W sklepie internetowym oferujemy zarówno oryginalne akcesoria gsm, jak również wysokiej klasy zamienniki w atrakcyjnych cenach.

Salon GSM 4kom

W TRAKCIE ZAMAWIANIA

Czy mogą odebrać towar osobiście?
Tak, w trakcie zamówienia podczas wyboru sposobu dostawy i płatności prosimy zaznaczyć odbiór osobisty. Zakupiony towar będzie można odebrać osobiście w salonie GSM w Pabianicach.

Jakie są koszty przesyłki przy większych zamówieniach?
Koszty przesyłki w przypadku zamówień powyżej wartości zakupionych przedmiotów 150 zł, są wysyłane na koszt sklepu. Promocja na darmową dostawę nie obejmuje zamówień złożonych mailowo lub telefonicznie. Szczegółowe koszty dostawy zawarte są na tej podstronie:

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Średni czas realizacji zamówienia z naszego głównego magazynu wynosi około 1-2 dni robocze. Na karcie produktu znajduje się szczegółowy czas realizacji dostarczenia zamówienia w zależności od wybranej formy dostawy. W przypadku etui z nadrukiem, czas realizacji jest uzależniony od ilości przyjętych zleceń, dlatego czas ten może wydłużyć się w skrajnych przypadkach nawet do 10 dni roboczych. Jednak standardowy czas realizacji usługi to 2-3 dni robocze.

Jaki jest czas dostarczenia wysłanego zamówienia?
Czas dostarczenia zamówienia jest ściśle związany z wybraną formą dostawy. Jeżeli klient zdecydował się na wysyłkę za pośrednictwem Poczty-Polskiej, czas ten może wynieść około 2-4 dni robocze. Jeśli kurierem lub paczkomatem zamówienie jest w stanie dojść do klienta w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Więcej informacji dotyczących wysyłki zamówień dostępne są na tej podstronie:

Czy istnieje możliwość dostarczenia paczki w sobotę?
Tak istnieje taka możliwość. Usługa dostarczenia takiej paczki jest realizowana za pośrednictwem kuriera DPD. Paczka może być wysłana na ten dzień zarówno po wcześniejszej wpłacie (koszt wysyłki 23 zł) lub może zostać opłacona przy odbiorze (koszt wysyłki 25 zł). Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12 w piątek, mogą zostać zrealizowane z tą opcją dostawy.

Czy wysyłacie paczki w weekend?
Wysyłka wszystkich zamówień odbywa się w dni robocze – czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz w święta.

sklep internetowy 4kom

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?
Aby dokonać zmiany w zamówieniu np. dodać towar lub usnąć towar należy skontaktować się z nami w tej sprawie np. wysyłając wiadomość mailową na adres sklep@4kom.pl lub zadzwoń na naszą infolinię.

Czy jest możliwość anulowania już złożonego zamówienia?
Tak jest taka możliwości, w tym celu należy zalogować się na stronie sklepu internetowego na dane podane w trakcie składania zamówienia. Następnie kliknąć odnośnik „Anuluj zamówienie”. Zamówienie można również anulować telefonicznie lub mailowo.

Czy można umówić się na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, ale nasza firma nie ma wpływu na to godzinę dostarczenia paczki przez przewoźnika. Z reguły przed dostarczeniem paczki kurierskiej, pracownik, który dostarcza przesyłka stara się skontaktować wcześniej z odbiorcą w celu ustalenia najlepszej godziny odbioru paczki.

Gdzie mogę uzyskać informację o lokalizacji wysłanej do mniej paczki z zamówieniem?
Aktualny status paczki oraz jej dokładną lokalizację mogą Państwo śledzić na oficjalnych stronach naszych przewoźników. Wystarczy wpisać podany numer listu przewozowego, który został wysłany w ostatniej wiadomości z informacją o wysyłce zamówienia.

Czy mogą zwrócić zakupione produkty? Jak to zrobić?
Tak wszystkie zakupione towary w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki do rąk własnych. Do każdego zamówienia dołączony jest formularz (kartka A6), którą należy odpowiednio uzupełnić w przypadku zwrotu. Zachęcamy kupujących do odsyłki paczek za pośrednictwem Poczty-Polskiej listem poleconym ekonomicznym – jest to najtańsza i najbardziej bezpieczna forma wysyłki.

Otrzymałem inny towar, niż zamówiłem – co mam zrobić?
Jeśli otrzymaliście Państwo całkowicie błędne zamówienie, prosimy o niezwłoczną odsyłkę paczki listem poleconym ekonomicznym. Wymagane jest również uzupełnienie formularzu, który jest dołączony do każdego zamówienia oraz informacja mailowa lub telefoniczna o odsyłce błędnego zamówienia. Natomiast w przypadku otrzymania pojedynczych błędnych przedmiotów, prosimy o kontakt w tej sprawie wysyłając wiadomość mailową oraz dołączając jako dowód pomyłki zdjęcie.

Otrzymałem towar, który chciałbym wymienić na inny – co mam zrobić?
Aby wymienić otrzymany towar na inny z naszej oferty sklepu internetowego, należy odpowiednio uzupełnić otrzymany formularz (mała karteczka A6), który jest dołączony do paczki w raz zakupionymi przedmiotami. Następnie po otrzymaniu paczki, towar zostanie wymieniony i wysłany ponownie.

Otrzymałem towar, który posiada wadę – co mam zrobić?
W pierwszej kolejności należy zrobić zdjęcie wadliwego towaru, w taki sposób, aby była ona jak najdokładniej ukazana. Następnie wysłać wiadomość mailową z informacją i opisem otrzymanego wadliwego towaru. Wcześniej przygotowane zdjęcia będą stanowić podstawę przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel