Darmowa dostawa od 40,00 zł
MENU
MENU
Cofnij

Kategorie

42 298 78 08

sklep@4kom.pl

Obsługa sklepu dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00

Reklamacje i zwroty

4kom zwrot towaru

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdemu klientowi, czyli konsumentowi w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Prosimy o nie przyklejanie bezpośrednio etykiet adresowych na opakowaniu zwracanego produktu. Jeśli zakupione produkty posiadały dedykowane opakowania lub inne dodatkowe elementy wchodzące w skład zestawu np. przejściówka, smyczka lub kabelek to również należy je odesłać! Zwrot powinien być zapakowany najlepiej w foliopak, kopertę bąbelkową lub pudełko. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.


W związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się COVID-19 (koronawirus), chcąc zadbać o bezpieczeństwo pracowników. Zwroty będą rozpatrywane po 7 dniach od dostarczenia przesyłki do siedziby naszej firmy. Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.

W przypadku zakupu "na fakturę VAT" nie obowiązują prawa konsumenckie, więc zwrot towaru nie jest w tym wypadku możliwy!

4kom wymiana

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@4kom.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do aukcji Allegro lub do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

4kom reklamacja

Reklamacja zakupionego towaru.

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Pobierz formularz zwrotu/reklamacji
pixel